Netherlands / Belgium Fans

Netherlands / Belgium Fans

Postby caesare » 10 Nov 2010, 17:58

Hallo! Wat vinden jullie van Beady Eye?
caesare
 
Posts: 4
Joined: 07 Nov 2010, 12:11
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby Frou » 05 Dec 2010, 15:53

Nog niet zoveel. ;)
User avatar
Frou
 
Posts: 135
Joined: 05 Dec 2010, 15:51
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby bilalben » 06 Dec 2010, 21:56

Kan niet wachten op Different Gear, Still Speeding! Heb kaartjes voor het concert in mijn favoriete club Paradiso, dus dat gaat helemaal goed komen!
bilalben
 
Posts: 3
Joined: 05 Nov 2010, 21:19
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby jetcil » 06 Jan 2011, 16:06

eerste liedje was wel even wennen he,ben benieuwd naar de rest.
jetcil
 
Posts: 3
Joined: 05 Nov 2010, 20:58
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby Frou » 08 Jan 2011, 05:04

Haha ja, om eerlijk te zijn vond ik BTL eigenlijk niks. :') Maar Sons Of The Stage klonk wel geweldig, vond ik heel erg goed (alleen jammer dat het een cover is), en toen deden ze het helemaal met FLW. :DAlleen nu is het weer iets naar beneden gegaan met The Roller imo, maar het refrein is wel heel erg aanstekelijk!
User avatar
Frou
 
Posts: 135
Joined: 05 Dec 2010, 15:51
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby bilalben » 09 Jan 2011, 21:14

The Roller vind ik heerlijk. Echt een prachtige vocal van Liam ook. Four letter word rockt lekker, puur Oasis stijl. Kan niet wachten om FLW in Paradiso te aanschouwen. Bring the light vind ik niet slecht, maar zeker niet bijzonder. Het heeft een lekkere jaren 50 vibe.
bilalben
 
Posts: 3
Joined: 05 Nov 2010, 21:19
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby Frou » 17 Jan 2011, 00:35

10 januari: "De kansen om wat te laten signeren zijn zeker klein bij deze band? Ik ben nog nooit bij Oasis geweest dus laat staan Beady Eye... Heb wel Jeff Wootton, de live BDI bassist, bij Gorillaz gigs ontmoet, maar ik weet niet hoe heel BDI er tegenover staat...

Hoe knus is Paradiso, jongens? :PBen echt bij bar weinig venues in Nederland geweest moet ik bekennen!"


Heb er nog eens over nagedacht, dit is de rangorde van liedjes voor mij op het moment. ;)
Four Letter Word > The Roller > Sons Of The Stage > World Outside My Room > Bring The Light

Hoe zit het bij jullie?
User avatar
Frou
 
Posts: 135
Joined: 05 Dec 2010, 15:51
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby svennyM » 17 Jan 2011, 18:24

Bij mij is het op dit moment:

1. The Roller
2. Four Letter Word
3. World Outside My Room
4. Sons of the Stage
5. Bring The Light

Kan niet wachten totdat het album uitkomt en tot 21 maart natuurlijk!
Weet iemand waar je het beste het album kan pre-orderen? WIl het album graag op de release-dag (28 februari) zelf in huis hebben, maar heb ook gehoord dat je het ergens misschien een dag eerder kan krijgen.
Weet iemand hier meer van?
svennyM
 
Posts: 10
Joined: 10 Nov 2010, 10:11
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby mikeyapplejuice2 » 17 Jan 2011, 23:38

Hallo medefans,

Ik werk zelf in een groothandel voor geluidsdragers dus heb het album al iets eerder dan de geplande releasedatum! Maar ik vrees dat je het album echt niet eerder kan krijgen.
Ik kan niet wachten tot de hele plaat uitkomt. Die preview was echt te gek! Dit moet het album van 2011 voor mij gaan worden. En kijk natuurlijk helemaal uit naar de optredens! Gelukkig ga ik ze 2 keer zien (Paradiso en Brussel) Dus de maand Maart gaat heel tof worden.
Mijn volgorde van nummers is nu;

1 four letter word
2 The Roller
3 Sons of the Stage
4 Bring the light
5 World outside my room

Heeft 1 van jullie ook de 7"singles besteld? ik zou graag met 1 van jullie contact hebben om te weten wanneer een van jullie de single binnen heeft.

Groetjes Michael
mikeyapplejuice2
 
Posts: 21
Joined: 08 Nov 2010, 15:44
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby Frou » 18 Jan 2011, 00:21

Ik had The Roller besteld, maar ik wist niet zeker of ik het goede adres had neergezet, en nooit antwoord gekregen van de website die het levert... Slechte service. :|Als ik het toch krijg hoor je het wel!

En ik verwacht maar dat ik mijn album een week later binnenkrijg. :p Ik bestel altijd via Cdwow.nl of Play.com, komt het toch altijd wat later, maargoed, ben een student, dus heb het graag goedkoop. ;)In de tussentijd download ik het dan wel voordat ik de fysieke kopie in mijn handen heb. :)
User avatar
Frou
 
Posts: 135
Joined: 05 Dec 2010, 15:51
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby mikeyapplejuice2 » 18 Jan 2011, 08:09

The Roller??? :o:oJe bedoelt zeker Four letter word?
Bring the light was bij mij 2 weken na verzending binnen. Dus dat was wel goed gegaan. :)maar fijn dat je het wilt laten weten.

Ben je ook een grote verzamelaar? Ik ben al heel wat jaren fanatiek aan het verzamelen van Oasis. En nu weer Beady Eye. Blijft altijd leuk om aan aparte dingen te komen. haha wel een dure hobby! :)
mikeyapplejuice2
 
Posts: 21
Joined: 08 Nov 2010, 15:44
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby svennyM » 18 Jan 2011, 09:35

Ik heb helaas naast alle singles gegrepen, probeer er nu via ebay aan te komen maar daar is alles zo akelig duur. Niet normaal hoe ze je afzetten daar!
svennyM
 
Posts: 10
Joined: 10 Nov 2010, 10:11
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby Frou » 18 Jan 2011, 10:16

Haha uhh ja ik bedoel Four Letter Word. :p Wanneer zal The Roller eigenlijk in de verkoop gaan?
En nee, ben geen verzamelaar... Ik vond BTL totaal niet leuk dus daar hoefde ik geen plaat van haha. :PIk heb niet eens een volwaardige collectie van mijn favoriete band, ben niet zo'n verzamelaar geloof ik. ;)
User avatar
Frou
 
Posts: 135
Joined: 05 Dec 2010, 15:51
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby mikeyapplejuice2 » 19 Jan 2011, 08:14

aha! Ik had gisteren trouwens de 7" single binnen van Four letter word. Mijn vriendin belde dat er een pakketje binnen was gekomen! Toen ben ik keihard naar huis gereden en heb alleen maar met een grote smile het pakker uitgepakt :lol::lol::lol::lol:

Wat ben ik er blij mee!! En dan krijg ik misschien ook nog de promo cdsingle van The Roller. :D:D:D
mikeyapplejuice2
 
Posts: 21
Joined: 08 Nov 2010, 15:44
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby mikeyapplejuice2 » 19 Jan 2011, 08:15

Totaal niet bekend wanneer the Roller in de verkoop gaat. Die store op de website is ook niet open! Elke dag in de gaten houden is het belangrijkste!!
mikeyapplejuice2
 
Posts: 21
Joined: 08 Nov 2010, 15:44
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby Frou » 19 Jan 2011, 12:06

Ik heb nog niet eens het afhaalbericht van mijn pinpas binnen... Vorige week maandag gebeld, "hij zal er aan het einde van de week zijn". Het is nu woensdag. Gghh! :roll:Zal mijn moeder eens vragen of mijn 7" al bij haar is binnen gekomen... Als hij kwijt is geraakt omdat het bedrijf niet even normaal op mijn email kan reageren word ik boos.

Ben in November beroofd, nu nog steeds geen pinpas! Achterlijke instanties in Nederland ook. :o
Maargoed, niemand weet hoe het zit met de band ontmoeten in Paradiso? :P
User avatar
Frou
 
Posts: 135
Joined: 05 Dec 2010, 15:51
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby mikeyapplejuice2 » 19 Jan 2011, 15:56

Wat vervelend voor je! Ik zal duimen voor dat alles snel binnen is.

De band ontmoeten in Paradiso! Ik denk dat je heel de dag bij de Paradiso moet gaan hangen! En goed om je heen kijken! :)
mikeyapplejuice2
 
Posts: 21
Joined: 08 Nov 2010, 15:44
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby Frou » 19 Jan 2011, 16:30

Dankjewel. :)En nah fak, mijn rooster zegt op het moment dat ik elke maandag van 9 tot 4 uur op school zit... Hoop dat ik op 21 maart precies dan geen cursus animatie heb, dat is namelijk van 1 tot 4...

edit: Moeder smste dat er gisteren een pakket is binnengekomen, zal Four Letter Word wel zijn!
Heb de Rabobank gebeld, "ja, dat duurt inderdaad wel lang". Goh, had ik nog niet door! Volgende week ga ik schoenen kopen voor veel te veel geld (serieus voor het eerst voor mij, haha, maar ik aas al heel lang op dit merk ;)), lukt niet als ik niet bij mijn geld kan. :roll:

Iemand ook Twitter oid, meer manieren om contact te houden? Zou leuk zijn als we elkaar tegen zouden komen bij de gig. :)
User avatar
Frou
 
Posts: 135
Joined: 05 Dec 2010, 15:51
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby svennyM » 19 Jan 2011, 22:17

Zou wel leuk zijn als je de band kunt ontmoeten inderdaad! Zal wel niet al te makkelijk zijn vrees ik!
Krijgen in ieder geval 23 januari wel weer een nieuw nummer te horen, denk ik! Dan komt The Roller digitaal uit en Two of a Kind als b kant (hopelijk) ook!
svennyM
 
Posts: 10
Joined: 10 Nov 2010, 10:11
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby mikeyapplejuice2 » 20 Jan 2011, 08:04

Ik heb een facebook en twitter account. Naam is Michael van Manen. Ik gebruik wel meer Facebook dan twitter. Beter Frou, dat je pakket binnen gekomen is! Dat gaat nonstop draaien worden de komende dagen! Ik doe ook niks anders!!

Zijn jullie al bekend met onderstaande blogsite. Erg geweldig en veel toffe dingen vanaf te halen. Een must!!!!!
mikeyapplejuice2
 
Posts: 21
Joined: 08 Nov 2010, 15:44
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby Frou » 20 Jan 2011, 11:25

Dankjewel! :)Had zelf al de nummers van YouTube geript, maar in niet al te goede kwaliteit dus...

Kan 3 Michael van Manen vinden op Facebook, 2 Amerikanen en 1 iemand zonder foto en die geen informatie weggeeft. :p
Mijn Twitter: http://www.twitter.com/froutea

Ik heb geen platenspeler op mijn kamer hier in Zwolle, geen ruimte voor haha. :p Dus het is eigenlijk alleen maar Mp3tjes draaien op mijn laptop. ;)
User avatar
Frou
 
Posts: 135
Joined: 05 Dec 2010, 15:51
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby spyke2286 » 20 Jan 2011, 15:23

Hi,

We are 4 Lads from the UK, we are travelling to Holland and Belgium for the Beady gigs in March. Looking to meet some local fans of Beady Eye, Oasis, Kasabian sort of bands, the 'Casual' and football scene sort of people for pre gig beers and to show us where is best to meet etc.

Any interest let me know.

Ta,

L4E

Benjamin
spyke2286
 
Posts: 6
Joined: 09 Nov 2010, 10:58
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby mikeyapplejuice2 » 20 Jan 2011, 16:01

Frou wrote :
> Dankjewel! :)Had zelf al de nummers van YouTube geript, maar in niet al te
> goede kwaliteit dus...
>
> Kan 3 Michael van Manen vinden op Facebook, 2 Amerikanen en 1 iemand zonder
> foto en die geen informatie weggeeft. :p
> Mijn Twitter: http://www.twitter.com/froutea
>
> Ik heb geen platenspeler op mijn kamer hier in Zwolle, geen ruimte voor
> haha. :p Dus het is eigenlijk alleen maar Mp3tjes draaien op mijn laptop.
> ;)

Ik volg je inmiddels op Twitter. Raar dat je mij niet kan vinden op facebook. Hoe ben jij te vinden dan op fb?
Het is een studentenkamer zeker waar je momenteel verblijft? Dus voorlopig draaien je ouders dit zeer fijne plaatje! :D
Op die site is vollop te vinden! Ook van Oasis (heel veel oude shows, acoustic, demo's) Ik zelf heb al heel veel op bootleg cd's maar zelfs ik vond nog een paar unieke opnames gisteravond.

groetjes, Michael
mikeyapplejuice2
 
Posts: 21
Joined: 08 Nov 2010, 15:44
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby mikeyapplejuice2 » 20 Jan 2011, 16:04

spyke2286 wrote :
> Hi,
>
> We are 4 Lads from the UK, we are travelling to Holland and Belgium for the
> Beady gigs in March. Looking to meet some local fans of Beady Eye, Oasis,
> Kasabian sort of bands, the 'Casual' and football scene sort of people for
> pre gig beers and to show us where is best to meet etc.
>
> Any interest let me know.
>
> Ta,
>
> L4E
>
> Benjamin

Hello Benjamin,

For a glass of pints i'm always in. I'm Michael and i am a big dutch Oasis/Beady fan. Other bands/music i like are; Paul Weller, Ocean colour Scene, The Rifles, Kasabian, The Jam and 60's modpop/rock and psychedelic music. We can meet in Amsterdam the 21st.
mikeyapplejuice2
 
Posts: 21
Joined: 08 Nov 2010, 15:44
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby spyke2286 » 20 Jan 2011, 16:26

Hi Michael,

Good to hear that we have very similar tastes in music! The Rifles, Milburn Kasabian and older records, OCS, Weller, The Specials are my favourite artists. We are all big Pretty Green fans as well!! I'm in the middle of buying tickets for Amsterdam and Brussels, and will be in Amsterdam a few days before the gig so will message you to meet up for a few pints ! :)

The gigs will be quality cannot wait, i love Amsterdam but never been to Paradiso. Heard some good reviews of it though!
spyke2286
 
Posts: 6
Joined: 09 Nov 2010, 10:58
Top

Next

Return to All Things International



Who is online

Users browsing this forum: No registered users