Netherlands / Belgium Fans

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby Frou » 20 Jan 2011, 17:14

mikeyapplejuice2 wrote:Frou wrote :
> Dankjewel! :)Had zelf al de nummers van YouTube geript, maar in niet al te
> goede kwaliteit dus...
>
> Kan 3 Michael van Manen vinden op Facebook, 2 Amerikanen en 1 iemand zonder
> foto en die geen informatie weggeeft. :p
> Mijn Twitter: http://www.twitter.com/froutea
>
> Ik heb geen platenspeler op mijn kamer hier in Zwolle, geen ruimte voor
> haha. :p Dus het is eigenlijk alleen maar Mp3tjes draaien op mijn laptop.
> ;)

Ik volg je inmiddels op Twitter. Raar dat je mij niet kan vinden op facebook. Hoe ben jij te vinden dan op fb?
Het is een studentenkamer zeker waar je momenteel verblijft? Dus voorlopig draaien je ouders dit zeer fijne plaatje! :D
Op die site is vollop te vinden! Ook van Oasis (heel veel oude shows, acoustic, demo's) Ik zelf heb al heel veel op bootleg cd's maar zelfs ik vond nog een paar unieke opnames gisteravond.

groetjes, Michael


Yep, studentenkamer. :)Zit op het moment op de kunstacademie in Zwolle, ga denk ik mijn propedeusejaar afmaken en dan naar de universiteit... Mijn manier van denken zit me namelijk zwaar tegen hier op school, ik ben veel te gericht, of hoe ik dat ook moet uitleggen. Hiervoor gymnasium gedaan, dan moet je toch opeens wel switchen in je manier van denken...
En mijn ouders hebben niet zoveel met mijn muziek haha. Ik was laatst een live filmpje aan het kijken van mijn favo band, mijn vader: "Het zijn een stelletje patiënten!" (zijn manier om te zeggen dat ze niet sporen :')) Mijn moeder vindt het wel best, zolang ik het niet te hard zet. Zit dus graag hier in Zwolle. :PEn mijn Facebook!

@Benjamin: Would be nice to meet you! I'm already hanging out with 3 of my own mates that day, I think they wanna queue early so no idea if I'd consciously run into any of you forum goers! Maybe after the gig?

Would I get a swift kick in the head if I'd say my biggest hero is Damon Albarn?
User avatar
Frou
 
Posts: 135
Joined: 05 Dec 2010, 15:51
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby mikeyapplejuice2 » 21 Jan 2011, 08:37

spyke2286 wrote:Hi Michael,

Good to hear that we have very similar tastes in music! The Rifles, Milburn Kasabian and older records, OCS, Weller, The Specials are my favourite artists. We are all big Pretty Green fans as well!! I'm in the middle of buying tickets for Amsterdam and Brussels, and will be in Amsterdam a few days before the gig so will message you to meet up for a few pints ! :)

The gigs will be quality cannot wait, i love Amsterdam but never been to Paradiso. Heard some good reviews of it though!


Hey Benjamin,

Great to hear you and your friends are spending some time in Amsterdam! It's a great city! Two great venues (Paradiso/Melkweg)
I'm not living in Amsterdam but in Den Haag.
Wow! Milburn was a great band. I saw them a few years ago at the London Calling festival in Paradiso.

The beady Eye gigs are gonna be the best gigs of the year! I'm so excited that i'm gonna see them twice this year!! Have you ever saw Oasis live?

cheers!

Michael
mikeyapplejuice2
 
Posts: 21
Joined: 08 Nov 2010, 15:44
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby mikeyapplejuice2 » 21 Jan 2011, 08:42

Frou wrote:
mikeyapplejuice2 wrote:Frou wrote :
> Dankjewel! :)Had zelf al de nummers van YouTube geript, maar in niet al te
> goede kwaliteit dus...
>
> Kan 3 Michael van Manen vinden op Facebook, 2 Amerikanen en 1 iemand zonder
> foto en die geen informatie weggeeft. :p
> Mijn Twitter: http://www.twitter.com/froutea
>
> Ik heb geen platenspeler op mijn kamer hier in Zwolle, geen ruimte voor
> haha. :p Dus het is eigenlijk alleen maar Mp3tjes draaien op mijn laptop.
> ;)

Ik volg je inmiddels op Twitter. Raar dat je mij niet kan vinden op facebook. Hoe ben jij te vinden dan op fb?
Het is een studentenkamer zeker waar je momenteel verblijft? Dus voorlopig draaien je ouders dit zeer fijne plaatje! :D
Op die site is vollop te vinden! Ook van Oasis (heel veel oude shows, acoustic, demo's) Ik zelf heb al heel veel op bootleg cd's maar zelfs ik vond nog een paar unieke opnames gisteravond.

groetjes, Michael


Yep, studentenkamer. :)Zit op het moment op de kunstacademie in Zwolle, ga denk ik mijn propedeusejaar afmaken en dan naar de universiteit... Mijn manier van denken zit me namelijk zwaar tegen hier op school, ik ben veel te gericht, of hoe ik dat ook moet uitleggen. Hiervoor gymnasium gedaan, dan moet je toch opeens wel switchen in je manier van denken...
En mijn ouders hebben niet zoveel met mijn muziek haha. Ik was laatst een live filmpje aan het kijken van mijn favo band, mijn vader: "Het zijn een stelletje patiënten!" (zijn manier om te zeggen dat ze niet sporen :')) Mijn moeder vindt het wel best, zolang ik het niet te hard zet. Zit dus graag hier in Zwolle. :PEn mijn Facebook!

Wow, de kunstacedemie! Klinkt goed!! Dus jij bent wel een creatief persoontje? Ik ben alweer een aantal jaar aan het werk. Ik ben ook een stuk ouder! Ik werk in een groothandel/distributie bedrijf voor geluidsdragers als verkoper! Ben heel de dag met muziek bezig! Erg leuk werk, en van mijn hobby mijn werk maken is niet verkeerd. Ik ga erg vaak naar concertjes toe (ook omdat het kan gratis via mijn werk)
Muzieksmaak is wel erg breed maar vooral Brits georienteerd en veel 60's, 70's. Ik zal je even opsporen via facebook, dame!! :)


@Benjamin: Would be nice to meet you! I'm already hanging out with 3 of my own mates that day, I think they wanna queue early so no idea if I'd consciously run into any of you forum goers! Maybe after the gig?

Would I get a swift kick in the head if I'd say my biggest hero is Damon Albarn?
mikeyapplejuice2
 
Posts: 21
Joined: 08 Nov 2010, 15:44
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby Frou » 21 Jan 2011, 17:41

Beetje creatief, niet genoeg, haha. ;)Je ziet er jonger uit dan je bent! Okee, als je die baard houdt wordt je wel weer meteen stukken ouder, haha. Mensen denken altijd dat ik 17 ben, ik kan alleen geen baard laten staan jammer genoeg. :P

Je werk klinkt erg leuk! Zou zelf een bijbaan in een cd zaak erg leuk vinden, ik kom alleen nooit echt goed over als je me niet kent, wat een beetje jammer is... Moet een wat grotere mond hebben denk ik. Jammer hoe je daar eigenlijk op wordt beoordeeld! Hoe mondig ik ben heeft helemaal niks te maken met mijn capaciteiten!
Ik heb het er met oud werkgevers over gehad, ze hadden het er over dat ze zich in het begin wel zorgen maakte om me, omdat ik altijd eerst even de kat uit de boom moet kijken en dan verlegen/anti-sociaal ben aangelegd. Na een tijdje voelde ik me comfortabel, en zagen ze wat ik allemaal kan, toen werd het werk ook stukken leuker in de camping winkel. :)Alleen jammer dat niet alle werkgevers zo geduldig kunnen zijn met mensen...

En geen schop voor mijn hoofd omdat ik een Albarn fan ben! Mooi! :lol:
Mijn favo bands zijn toch wel The Clash, Gorillaz, Blur, TGTB&TQ, Florence + The Machine, Beady Eye, Elbow, The Bees, The Shins, Broken Bells, Little Dragon, Casiokids, The Smiths, Morrissey en Interpol. :)
Ik ga dit jaar iig naar The Bees, Beady Eye, Little Dragon en misschien Elbow, Blur en B.A.D., dus wordt een mooi muzikaal jaartje!!
User avatar
Frou
 
Posts: 135
Joined: 05 Dec 2010, 15:51
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby mikeyapplejuice2 » 22 Jan 2011, 18:54

Frou wrote:Beetje creatief, niet genoeg, haha. ;)Je ziet er jonger uit dan je bent! Okee, als je die baard houdt wordt je wel weer meteen stukken ouder, haha. Mensen denken altijd dat ik 17 ben, ik kan alleen geen baard laten staan jammer genoeg. :P

Je werk klinkt erg leuk! Zou zelf een bijbaan in een cd zaak erg leuk vinden, ik kom alleen nooit echt goed over als je me niet kent, wat een beetje jammer is... Moet een wat grotere mond hebben denk ik. Jammer hoe je daar eigenlijk op wordt beoordeeld! Hoe mondig ik ben heeft helemaal niks te maken met mijn capaciteiten!
Ik heb het er met oud werkgevers over gehad, ze hadden het er over dat ze zich in het begin wel zorgen maakte om me, omdat ik altijd eerst even de kat uit de boom moet kijken en dan verlegen/anti-sociaal ben aangelegd. Na een tijdje voelde ik me comfortabel, en zagen ze wat ik allemaal kan, toen werd het werk ook stukken leuker in de camping winkel. :)Alleen jammer dat niet alle werkgevers zo geduldig kunnen zijn met mensen...

En geen schop voor mijn hoofd omdat ik een Albarn fan ben! Mooi! :lol:
Mijn favo bands zijn toch wel The Clash, Gorillaz, Blur, TGTB&TQ, Florence + The Machine, Beady Eye, Elbow, The Bees, The Shins, Broken Bells, Little Dragon, Casiokids, The Smiths, Morrissey en Interpol. :)
Ik ga dit jaar iig naar The Bees, Beady Eye, Little Dragon en misschien Elbow, Blur en B.A.D., dus wordt een mooi muzikaal jaartje!!



Dank je wel :PDat zeggen wel meer mensen van mij! Helaas moet ik bij de Gall & Gall ook nog wel eens mijn legitimatie laten zien! De baard is er inmiddels alweer af! Was even een experimentje!!
Ik ben ook altijd een kat uit de boom kijker!! Hoewel dat vroeger meer was dan de laatste jaren! Dat is toch vaker zo dat je ergens je draai moet vinden en je op je gemak moet voelen! Zo ervaar ik dat meestal wel.

Zeker geen schop voor je hoofd omdat je een Albarn fan bent! Blur is bij mij ook een van mijn alltime favourites! Ik vond de rivaliteit in de jaren 90 tussen Blur en Oasis ook altijd grote onzin!!

Dat is een erg goed lijstje met muziek hoor! Ik heb tot nu toe kaarten liggen voor Beady Eye, Band of horses, Ray Lamontagne en ga iig naar The Coral, Motel Mozaique!! The Bees zijn ook echt een topband!!

Ik spreek je wel weer he!

haha, we blijven de enige actieve hiero geloof ik!!
mikeyapplejuice2
 
Posts: 21
Joined: 08 Nov 2010, 15:44
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby Frou » 22 Jan 2011, 22:08

Nou, ik heb een mooie rivaliserende foto van Liam en Damon ingesteld als mijn avatar, haha. :p Damon lacht oprecht, dus hij heeft waarschijnlijk Liam net belachelijk zitten maken die dan een kop trekt. :lol:
User avatar
Frou
 
Posts: 135
Joined: 05 Dec 2010, 15:51
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby mikeyapplejuice2 » 23 Jan 2011, 00:28

Frou wrote:Nou, ik heb een mooie rivaliserende foto van Liam en Damon ingesteld als mijn avatar, haha. :p Damon lacht oprecht, dus hij heeft waarschijnlijk Liam net belachelijk zitten maken die dan een kop trekt. :lol:

Zal ik een Noel Gallagher foto als avatar plaatsen??
mikeyapplejuice2
 
Posts: 21
Joined: 08 Nov 2010, 15:44
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby mikeyapplejuice2 » 24 Jan 2011, 08:33

Voor de liefhebbers op deze vroege morgen een prachtige I'm outta time (acoustic) door Liam, Gem & Andy (Oasis) Wat is dit toch een supermooie versie!! Helaas kwam het nummer live niet helemaal uit de verf maar zo is die wel prachtig!!

http://www.youtube.com/watch?v=3g94T82Bh6Q
mikeyapplejuice2
 
Posts: 21
Joined: 08 Nov 2010, 15:44
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby Frou » 25 Jan 2011, 21:15

Nog steeds geen Noel avatar hè! ;)

Hmm meer UK dates, heb bijna zin om nog een buitenlandse gig te plannen... Het probleem is dat ik niet de announcement zo kort van tevoren is, en ik het regelen binnen een korte tijd niet fijn vind (ik kan het zeker weten, binnen 4 dagen vliegtuigtickets + verblijf geregeld voor een korte Londen trip waar ik pas 4 dagen van tevoren over wist)... Jammer!
User avatar
Frou
 
Posts: 135
Joined: 05 Dec 2010, 15:51
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby mikeyapplejuice2 » 26 Jan 2011, 08:42

Nou, het is meer dat het mij niet lukt om die avatar te plaatsen. Ik krijg het niet op een of andere manier voor elkaar. :?Ik ben ook niet zo'n wizzkid.

Ik zou ook heel graag naar die UK gigs willen maar ik kan ook niet overal heen! Ik ga gelukkig al naar Brussel en Amsterdam. En daar heb ik ook wel vrede mee (voorlopig) Misschien bij een volgende Engelse tour! Ik ben benieuwd wanneer die store nu is opengaat. Ik wil merchandise kopen!!!!!!!!!!!! In ieder geval komende maand is een keer op die Pretty green site shoppen!! :D
Hoe was het maandag gegaan met kunstgeschiedenis?
mikeyapplejuice2
 
Posts: 21
Joined: 08 Nov 2010, 15:44
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby Frou » 30 Jan 2011, 20:02

Wel een voldoende, vermoed ik. :)

Ik vind het jammer dat Brussel zo ver weg is, Antwerpen was voordeliger geweest voor mij ;)(zolang het maar niet in dat vreselijke Sportpaleis was geweest...bah).
User avatar
Frou
 
Posts: 135
Joined: 05 Dec 2010, 15:51
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby Frou » 02 Feb 2011, 22:10

6.9, eindcijfer voor kunstgeschiedenis van vorig semester is een 7. :DNice!
User avatar
Frou
 
Posts: 135
Joined: 05 Dec 2010, 15:51
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby mikeyapplejuice2 » 03 Feb 2011, 08:47

Helemaal goed, Frouwke!!
Dat is een erg mooi cijfer toch!! Van harte!!
mikeyapplejuice2
 
Posts: 21
Joined: 08 Nov 2010, 15:44
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby ourkid_19 » 15 Mar 2011, 17:49

hi,
does anybody know, if there is an aftershow party in amsterdam?
cheers caroline
ourkid_19
 
Posts: 10
Joined: 23 Nov 2010, 12:29
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby Frou » 15 Mar 2011, 22:11

Hiya Caroline, you mean an aftershow like they have in Cologne? I haven't heard or read about it, so I'm afraid not, sorry...
User avatar
Frou
 
Posts: 135
Joined: 05 Dec 2010, 15:51
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby ourkid_19 » 16 Mar 2011, 09:05

Yeah like in Cologne...
We went to morrissey in amsterdam a few years ago and there was a great aftershow party.
Let´s wait and see...

But is there a bar or club in amsterdam, where british music is played (oasis, ashcroft, smiths, weller...)?
That would be great!

Cheers Caroline
ourkid_19
 
Posts: 10
Joined: 23 Nov 2010, 12:29
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby Frou » 16 Mar 2011, 14:14

Haha, I went to see Morrissey in Nijmegen and went to an afterparty as well... Must've been the youngest person but it was fun, they'd decorated the place with lyrics from Moz and Smiths songs and there was Moz & Smiths karaoke, haha. :D

I don't know about the pubs around Amsterdam, I think we'll have to wait for someone else more knowledgeable of the going out scene in Amsterdam haha. (Miiiichael!)
User avatar
Frou
 
Posts: 135
Joined: 05 Dec 2010, 15:51
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby mikeyapplejuice2 » 16 Mar 2011, 14:32

hmmm, there is a Irish pub on the Leidschesquare. I don't know the name of it. But they are playing good music the whole day (Oasis, Weller, Ocean colour scene. It's on a corner of the Leidschesquare.
mikeyapplejuice2
 
Posts: 21
Joined: 08 Nov 2010, 15:44
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby Frou » 20 Mar 2011, 21:33

Beady, Beady, Beady fookin' Eye! :mrgreen:
User avatar
Frou
 
Posts: 135
Joined: 05 Dec 2010, 15:51
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby spyke2286 » 21 Mar 2011, 17:00

Hi,

Three lads, driving from LDN to Brussels tomorrow for the Gig.. Where is best place to go before and after.... for beers and good tunes?

Thanks,
Ben
spyke2286
 
Posts: 6
Joined: 09 Nov 2010, 10:58
Top

Re: Netherlands / Belgium Fans

Postby Frou » 26 Mar 2011, 14:43

Hey Ben,

Hope ya managed? Not familiar in Belgium myself, really, only been to Antwerp once for a gig, and I don't think we have many active Belgian users around here...
User avatar
Frou
 
Posts: 135
Joined: 05 Dec 2010, 15:51
Top

Previous

Return to All Things International



Who is online

Users browsing this forum: No registered users